Estamos realizando tareas de mantenimiento.

En unos momentos la web volverá a funcionar con normalidad.

CAPÍTOL 6

VOLS SER EMPRESARI O PARTICIPAR EN LA COGESTIÓ D’UNA COCTELERIA?

En aquest capítol dedicarem una atenció especial a la figura del bartender com a emprenedor, partint de la base que no considerem que tots els bartenders hagin de ser empresaris, sinó que tots ells han de tenir una actitud emprenedora.

Si no s’entén què és una empresa i què significa ser empresari, és impossible poder connectar tot el coneixement necessari per a comprendre la cocteleria íntegrament.

Repassarem les claus que tot emprenedor ha de conèixer per a donar forma al seu projecte i fer-ho realitat, arribant al moment de la inauguració amb les màximes garanties possibles per a aconseguir l’èxit esperat. Però també tractarem els detalls que ha de vigilar una vegada el negoci estigui en marxa i, fins i tot, què ha de tenir en compte si arriba el moment de posar fi a la seva aventura empresarial.

Des de Sapiens, volem ajudar als emprenedors del món de la restauració gastronòmica i de l’hostaleria, en general, a lluitar contra unes dades estadístiques demolidores que demostren que una gran part dels negocis no arriben a bon port per no haver fet bé els deures i haver obert sense comprendre quins són els pilars sobre els quals un projecte empresarial ha de regir-se.