Estamos realizando tareas de mantenimiento.

En unos momentos la web volverá a funcionar con normalidad.

CAPÍTOL 7

COMPRENDRE QUÈ SÓN ELS PRODUCTES ELABORATS I EL SEU ENFOCAMENT EN LA COCTELERIA

En aquest capítol ens centrarem en els productes elaborats, les sigles dels quals seran PE. En primer lloc, posarem en context el concepte per a comprendre que els PE són, en definitiva, elaboracions que realitza la indústria alimentària i de les begudes, i les compararem amb les pròpies que realitza un bartender en una cocteleria.

Posteriorment, i després d’una breu pinzellada sobre el seu origen i evolució, proposarem un estudi sobre els principals criteris que permeten classificar els PE des de l’enfocament de la cocteleria, analitzant així quin és el seu valor per al bartender que els utilitza en elaborar o crear les seves receptes.

Finalment, establirem una taxonomia que ens permeti estructurar correctament tots els PE sobre la base dels criteris essencials que els diferenciïn en diferents agrupacions bàsiques que condueixin a una millor comprensió de les seves característiques, començant pel seu estat de la matèria i seguint pel seu ús habitual com a beguda o menjar, el seu contingut o no en alcohol, així com el PNE principal del qual provenen i la tècnica d’elaboració definitòria aplicada.